Va säger ni om en tävling till?

2010-07-25, kl 09:39:29 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Tävlingar-Avslutade

Avslutad
Jag tycker det låter jätte bra
, det ni kan vinna nu är Body splash/Stockholmsgruppen cosmetics från Glitzy.

För att vara med och tävla ska du gå in på
Glitzy och anmäla dig till deras nyhetsbrev, på vänster sida hittar du en ikon som ser ut såhär

När du gjort det lämnar du bara en kommentar här om att du gjort det, glöm inte bort att lämna ditt namn och din mejl så jag kan kolla så det stämmer.

Lägg till mig på bloglovin så missar du inte när vinnaren dras, för du vill väl inte missa din vinst?
Lycka till nu och tävlingen avslutas den 13 Augusti


Kommentarer
Från: Zealandic

Jag är med :D

2010-08-12, kl 16:42:40
URL: http://zealandic.blogg.se/
Från: Mamma Mia

jag vill vara med och tävla har anmält mig till nyhetsbrevet kramiz Maria

2010-08-13, kl 17:35:11

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<