Uff

2010-07-20, kl 10:13:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Igår hade jag tänk skriva ett jätte gulligt gonatt inlägg eftersom jag var så trött hade det säkert blivit skitkul att läsa, men jag somnade ifrån er. Vaknade igen vid halv tio på soffan och bestämde mig för att förflytta mig till sängen. Idag gick jag upp vid halv nio och det känns som jag inte sovit alls, igår var jag uppe vid sex och kände mig som värsta super mom. Varför blir det så? Man är alltid så jäkla trött om man sover för länge.

Idag ska vi handla, inte skit kul med syskonvagn på bussen kanske men det är väldigt nödvändigt just nu. Tomt i hela kylskåpet, jag vill ha potatis och fisk och sallad och ja massvis som vi inte har just nu iaf. Tror jag ska låta Jonny sova till elva idag, kanske halv tolv sen vill jag verkligen åka. Ju tidigare vi får det gjort desto bättre. Va ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<