Tired so tired

2010-07-25, kl 09:40:23 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Dags att hoppa i säng nu, en natt till nu sen får blåsorna mina vila en hel natt innan det är dags för den sista innan semestern. Mamma har tjatat om att byta stuga nu, fråga mig inte hur hon ska lyckas hitta en annan stuga en vecka innan vi åker. Lycka till mamma säger jag bara, nehe allvarligt nu dags att sova.

Åter igen ber jag om ursäkt för mina kassa uppdateringar men det blir bara så när jag jobbar så många nätter, ni får ha lite överseende med detta. Fler tävlingar kommer under dagen så håll utkik!


Kommentarer
Från: Ewa

Såg dina kommentarer om unga mammor på familjeliv.



Jag förstår inte att man skapar såna trådar. Det finns ju olika människor och att kalla alla vid 20års ålder för omogna känns riktigt elakt.

2010-07-25, kl 13:25:30
URL: http://www.ewakarlsson.net
Från: Jonna!

Vart ska ni åka på semester? :D

2010-07-25, kl 17:05:06
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Halmstad :D

2010-07-25, kl 18:28:26
URL: http://Mammasara.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<