Noka

2010-07-15, kl 08:34:42 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Recensioner

Jag är i chock, ni vet shaksen jag fick smakprover på från Scandinavien Health & Beauty är så sjukt goda. Fick testa vanlij, chocklad och Jordgubb, alla var goda men jorgubb var min personliga favorit och den var nästan äckligt god. Kan man verkligen äta (dricka) så här gott och gå ner i vikt på det? Det känns helt sjukt men det är jätte många som säger att det funkar och vet ni va? Jag ska testa! Underbara Eva på scandinavien Health & Beauty skickar ett helt pkaet till mig med favoriten jordgubb och ett smakprov på blåbär med, blåbär verkar vara väldigt populär och är faktiskt Evas favorit. Men det bästa av allt är inte att jag får testa utan någon av er kommer med få det, ganska snart kommer en tävling upp på bloggen där ni kan vinna en hel förpackning i valfri smak. Gå med här på Nokas facebook sida så får ni ett smakprov redan nu och kan läsa om vad andra tyckt om Noka och hur många det faktiskt funkat på.


Kommentarer
Från: simone

ohla.. vad hääärligt :d

2010-07-15, kl 10:00:04
URL: http://fattybom.se
Från: Millah

Åh vad roligt =) Hoppas det funkar då också, plus om det smakar så gott som du säger.. Väntar glatt på ett jordgubbs paket=) kramar

2010-07-15, kl 10:06:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Sanna

Inväntar prov paket här och ska kolla upp priser (en liten plånbok, så hoppas det är billigt).

2010-07-15, kl 15:35:05
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<