Natta mat

2010-07-12, kl 01:44:40 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Efter att tvillingarna gått hem bestämde jag och Jonny att vi skulle mysa framför en film, det fick bli första Twilight filmen. Men mitt i filmen (vid tolv tiden) kom vi på att vi inte ätit mer än en smörgås var idag så vi ställde oss och stekte hamburgare missinassen, gott satan var det men jag upptäckte att fläckten inte funkar så nu måste jag ringa vår odugliga bovärd igen. Det är nog fan 3 månader sen han skulle kommit hit men han kommer ju aldrig hur mycket man än ringer, hoppas han har semester så det kommer någon trevlig vikarie istället.

Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av Paradise hotel sen blir det sängen för mig.


Kommentarer
Från: Millah

åh är det en ny säsong från danmark eller? kram

2010-07-12, kl 02:10:22
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Millah

har också missat det juu.. började se första nu , man blir ju som alltid fast i det=)

2010-07-12, kl 03:03:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<