Morgonpigg liten sak

2010-07-24, kl 08:51:44 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jadie sitter här bredvid mig och är pigg som bara den, Jonny ska få sova en stund till innan jag går och lägger mig tänkte jag. Han har haft det rätt jobbigt på nätterna sen jag började jobba, vet inte om det beror på att jag åker innan Jadie lägger sig men ända sen jag började jobba har hon vaknat varannan timme hela nätterna. Jag och Jadie sitter och prataar lite nu, myser och busar. Kan inte sluta titta på henne, kommer denna söta lilla trollunge verkligen från mig?

Har förresten suttit och läst lite på FL en stund nu, jag blir lika chokad varje gång jag går in där. Varför är folk så elaka? Har dom inget bättre för sig än att trycka ner andra? Mår dom bra av det? Stackars dom som skriver på FL och söker stöd och råd och bara får massa skit slängt på sig.

Nu ska jag dra en vinnare i tävlingen som avslutades igår kväll så det publiceras lite senare. Sen tänkte jag att jag ska laga lite mat innan jag lägger mig så slipper jag det sen, skönt att bara värma det för jag är inte direkt pigg efter att jag vaknat. Kommer säkert va irriterad som fan på alla mina jäkla blåsor med, fem fina vätskefyllda stenhårda blåsor. Hade sex stycken igår men den ena sprack. Inte nog med att dom är så många hela min fot är svullen under, känns som jag går runt på en luftkudde (fast det gör jävligt ont då). Hur fan kan det svullna emellan blåsorna med? Någon som har ett tips på att få bort dom? Man ska ju inte spräcka dom så det får jag väl låta bli men det känns ju sådär lagom kul att jobba två nätter till med en värkande klumpfot.


Kommentarer
Från: Ajdinsmamma

Lilla söteplutt :)

2010-07-24, kl 13:41:19
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<