Kommer inte bli mycket uppdateringar under dagen

2010-07-15, kl 08:41:56 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Kommer inte bli mycket uppdateringar under dagen idag heller, ska jobba inatt igen. Fy fasen va gott det är att jobba, trivs som fisken i vattnet och va kul vi kan ha för pengarna sen. Blir inte bara jobb idag förresten, Sanna jobbar sin sista natt och sen går hon på semester så innan jobbet ska vi som jobbar inatt ut och äta. Himla roligt att göra något sånt, umgås ju inte alls med någon arbetskamrat utanför jobbet annars. Mumsig kinamat bli're.

Just nu sitter jag och väntar på posten, det borde komma paket till mig idag och jag längtar verkligen efter det. Har precis gett Jadie frukost med så Jonny får sova en stund till, nu måste jag försöka hinna ikapp med mina Paradise hotel avsnitt. Borde göra det eftersom posten inte kommer förrens halv elva-elva. Va ska ni göra idag? Antar att ni inte ska sova hela dagen som jag i det fina vädret. Har ni förresten fint väder hos er?


Kommentarer
Från: Gaymasen

Haha, kul att jag kunde bjuda på några skratt. Mindre kul för mig. ;) Men ja, lite humor i det hela var det. ;D



Och jag tycker också om att jobba natt. Gjorde jag jämt i Leksand. Idag ska jag börja mitt nya jobb, inom LSS. Fyra veckor bara men det ger fina pengar det. :)

2010-07-15, kl 10:35:26
URL: http://gaymasen.se
Från: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

va kul att få komma iväg och jobba :)



sv: haha det är samma här, men kom på att Oliwer bara har endast två par skor. så nu blir det skojakt

hoppas ni haft en toppen dag!

2010-07-15, kl 23:32:47
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<