Det här går inge vidare

2010-07-21, kl 14:13:11 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Lilla damen Jaide bestämde sig för att inte låta mig sova förrens vid sex i morse, sen vaknade båda trollungarna klockan nio. Jonny tyckte inte alls det var roligt att gå upp så jag fick ligga och sparka på honom i en halvtimme innan han rörde sig ur fläcken, så med tre timmar sömn sitter jag här övertrött och jävlig men kan inte somna. Jädrar i min lilla låda va roligt det kommer bli på jobbet inatt om jag inte lyckas sova en stund till. Får väl vila lite på soffan med huliganen Arabelle springandes överallt, sängen är upptagen. Pappa Jonny tyckte det var en bra idé att lägga in Jadie för hennes middags lur där, mindre bra idé tyckte jag när jag fick veta det. Men det blir nog bra, lär ju skratta mycket inatt iaf. Det gör jag alltid när jag är övertrött.

Är väldigt stolt förresten, Jonny har alltid gillat min mat det är ingen nyhet men idag fick jag höra något som gjorde mig jätte glad. Alla tycker ju bäst om mammas mat, eller alla jag känner tycker så. Och idag gjorde jag likadant med köttet som Jonnys mamma gör ibland och när han åt det så sa han: Sara jag måste säga att du har till och med slagit mamma idag.

Titta så fin maten blir med lite blomster


Kommentarer
Från: MammaTessan

Sv: Jag förstår det. Dom är verkligen praktisk.

2010-07-21, kl 15:19:32
URL: http://tjn.blogg.se/
Från: Maria

Vad roligt att höra de! Då förstår jag att du blev glad :)



Hoppas du får chansen att sova ett par timmar till !

2010-07-21, kl 16:45:54
URL: http://ia-87.blogspot.com
Från: fanny

va är de för mat? ser gott ut =)

2010-07-22, kl 10:03:44
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<