Bvc & paket

2010-07-13, kl 12:37:38 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Idag har vi varit på bvc för Arabelles 15månaders kontroll, allt såg bra ut coh hon har börjat plana ut lite i vikten nu. Nästa gång är det läkarbesök och vaccination för Arabelle. Men redan nästa vecka ska vi dit med Jadie då det är dags för hennes vaccination, förstår inte riktigt varför dom inte slog samman tiderna om några dagar istället. Hade varit lite smidigare att gå en gång istället för två.

Hämtade ett paket på vägen hem med, fast det är inte till mig utan till er. Nu är ni nyfnikna va? Det är till en tävling som kommer snart, men fram tills dess att tävlingen kommer upp får ni fortsätta undra vad det är.


Kommentarer
Från: HildeM

SÅ dumt du ikke fikk begge timene samme dagen!



Blir spennende å se konkurransen din :) Fikk nesten lyst å åpne esken så nyskjerrig ble jeg ;)



Ha en fin dag!



Klem fra Hilde

2010-07-13, kl 13:06:31
URL: http://hmoholt.blogspot.com/
Från: Millah

haha och jag har sett 16 avsnitt nu fy fan vad jag har nött, helt sjukt.. Asså jag har så svårt att få favorit.. Jag typ börjar gilla sen gillar jag int sen gillar jag sen int haha förstår du ? Vem gillar du mest och vem tål du int?

2010-07-13, kl 13:28:23
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Elina

Vad gulligt =9

2010-07-13, kl 13:40:12
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<