Sen när fan blev otrohet så accepterat?

2010-12-23, kl 02:30:46 | Kommentarer: 7 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

För mig är otrohet inte acceptabelt inte på något sätt, sen är det upp till båda parterna i ett förhållande att tala om var sin egen gräns för otrohet går. Men nu ska vi inte prata gränser iaf inte mina gränser, det jag vill ta upp nu är just att det verkar ha blivit så accepterat. Inte nog med att folk verkar ta det lätt vindigt men nu finns det till och med dejting sidor för att vara otrogen, det är så sjukt så det inte är sant.

Sen när fan var det okej att hjälpa någon vara otrogen? Jag undrar om personen som startade sidan tycker det är okej om någon är otrogen mot henom? Har den personen ens haft ett förhållande? Eller är det helt enkelt en sån jävla player som tycker det är okej att få andra må dåligt så länge hen får (ursäkta mig) knulla runt?

↑↑↑        Ser ni den grå boxen som pilarna pekar på?
 i den ändras texten till andra fraser så som "Saknar du passion?" "100% tryggt- din hemlighet" & "Saknar du att ha det kul?" enligt min åsikt så kanske man ska bryta upp med den personen man har ett förhållande med om man känner att man saknar passion osv och det inte går att lösa med t.ex. par terapi. Har jag fel?

Loggar man sedan in på sidan så ska fylla i vad man söker och man kan välja på:
Något kortvarigt
Något långvarigt
Webbflirt/erotisk chatt
Allt som ger mig spänning
Har inte bestämt mig
Bara nyfiken och tittar
Föredrar att inte svara
Även om man nu som person väljer Bara nyfiken så måste man väl inse själv att något är fel i det förhållandet man redan har om man ens går in på en sån här sida, det är dags att fråga sig själv en gång till om man inte borde bryta förhållandet då.

Det är faktiskt skrämmande att när man söker på män i jönköping så får man upp 504 stycken, visserligen kunde man registrera sig som singel med men många av dessa söker flört fast dom är i ett förhållande. Det finns dom med öppna förhållanden men jag gissar på att alla dessa inte har det, och detta är alltså bara i jönköping!

Efter fem minuter inloggad har jag redan fyra som "flirtar" med mig, hinner inte ens gör min profil innan det börjas. Men varför skulle singlar förresten regga sig här? Det märks tydligt på frontsidan (ovan) att dom riktar sig mot idioter som vill vara otrogna och det finns till och med en PANIK knapp.

Utloggning står det på det försvunna ordet.

 ******** ***** är en 100% anonym och konfidentiell datingsida för gifta och andra personer i förhållande, som önskar en konfidentiell affär. På ********* ***** behöver du inte ljuga om din civila status eftersom de flesta medlemmarna är gifta eller i ett förhållande.
  Du bestämmer själv om du vill ha en affär i det verkliga livet eller om du bara vill krydda upp vardagen lite med en internettaffär.

Genom att sedan logga in med det användarnamn och lösenord du valt, så kan du börja söka profiler tillhörande tusentals av gifta eller människor i förhållande.

Nej mitt konto är nu avslutat för jag har ingen som helst användning för den sidan, Jonny är mycket väl medveten om att jag skapade ett konto enbart för att ta reda på om sidan verkligen var så "hemskt" som jag trodde att den var. Otrohet är inte okej!


Kommentarer
Från: Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender

Men fy fan... vad är detta?

Det är ju sjukt, nej inte sjukt - men än så...



"åh, bli medlem här så ska du få dig ett skjut extra då och då", eller vadå? =/

WHAT!? Nä... nu går ja o lägger mig för inatt, där gick nog gränsen...!

Vilket jävla folk det finns! Skrämmande...!

2010-12-23, kl 02:55:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: sara - mamma till wilda

WORD!!!

2010-12-23, kl 08:12:41
URL: http://saratilling.devote.se
Från: linda

Hey hey!

Såg att du hade tävlat förrut om att vinna "en spökvandring i stockholm men vann inte..

Nu har jag en likadan tävling, Du behöver bara skriva "jag är med" så tävlar du!!

Låter det intressant? =)



God Jul på dig!

2010-12-23, kl 08:59:30
URL: http://lindshe.blogg.se/
Från: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hej :-)



jag ville bara tacka för det fina julkortet, blev jätteglad :-) så söta små <3



God Jul och kram!

2010-12-23, kl 11:15:25
URL: http://beckahbitch.se
Från: Sandra

Man blir mörkrädd! otrohet är INTE okej på något sett tycker jag!

2010-12-23, kl 12:33:57
URL: http://crazyxandra.blogg.se/
Från: Josefine - mamma till Hugo

Men JÖSSES!!!

2010-12-23, kl 13:27:01
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Från: Linnéa - Mamma till Pärla

Det är ju helt jävla sjukt att någon ens kan få för sig att skapa en sån sida & förmodligen dessutom hoppas på att den ska bli populär. Fyfan, vilka idioter det finns där ute..

2010-12-24, kl 01:06:48
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<