Det blev en sen kväll

2010-12-13, kl 22:30:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Precis hemkomna nu så det blev sent ikväll men lika glada är barnen för det, lustigt det där hur man kan vara en riktig huligan hemma men sen bli en liten ängel så fort man träffar annat folk. Har iaf slingat håret nu, det är oranget precis som jag trodde. Hade lite rött kvar i håret så jag visste att det inte skulle bli blondt. Min fina ring gick sönder med, Arabelle fick tag i den och tappade den i pappas stengolv. Blir lite ledsen i ögat, tyckte verkligen om den.

Ringen finns hos Cocoo



Kommentarer
Från: Darksess

Åh vad tråkigt :(

2010-12-13, kl 23:05:31
URL: http://www.darksess.com
Från: Mimmi

jag kan limma den nästa gång du kommer å om de syns några fula sprickor så kan man ju slipa lite :) hör av dej i veckan om vi skulle gå på stan me ? :) Puss & god natt min älskade syster ( jag hittade mobilen i Arabelles bil barn stol ^)

2010-12-14, kl 00:49:52
URL: http://brideoffrankenstein.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<