Dag 7 – Min bästa vän

2010-12-01, kl 23:00:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Min bästa vän skulle jag vilja ändra till mina bästa vänner, det finns två som står mig nära och som vet allt om mig. Det är min livskamrat och stora kärlek Jonny och Michelle

Jonny är den jag vill spendera resten av mitt liv med, det är den personen jag valt att bilda familja med. Han är den som trots små gnabb alltid gör mig glad, han är den som finns där för mig och gett mig den största gåvan i livet. Han är min bästa vän, för hur skulle jag annars kunna vilja spendera resten av mitt liv med honom. The biggest friendship is the one between to hearts in love.

Michelle min allra bästaste vän i hela världen, du lyssnar på mitt tjat, mina raseri utbrott och tröstar mig när jag är nere. Jag har otroligt rolig ihop med dig när vi ses (även om det är allt mer sällan med jobb och allt nu), du har allt en bästa vän ska ha.

bloglovin


Kommentarer
Från: Michelle

<3 gulligt! Nästan så det blir ett litet läckage i ögonvrån! :')

2010-12-02, kl 13:53:36
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<