Dag 11 – Mina syskon

2010-12-09, kl 14:09:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Jag har två syskon fast egentligen bara ett, lite krångligt att förklara men jag har ju min syster Mimmi som är min syster "på riktigt". Sen har jag även en bror, min pappa var tillsammans med hans mamma i flera år. Vi blev syskon fast vi egentligen inte var det och räknar fortfarande varandra som syskon fast det är flera flera år sedan pappa och hans mamma flyttade isär. Vi har fortfarande kontakt och även om det är längesedan vi träffades nu och allt mer sällan vi pratar i telefon så är han fortfarande min bror och jag fortfarande hans syster.

Otroligt gamal bild på min underbara bror & Sandy sötnos

Syster yster



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<