Är ni nyfikna på vilka som vann julklapparna?

2010-12-26, kl 10:27:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Det tror jag säkert att ni är men ni får snällt vänta tills ikväll, vinnarna är dragna men jag väntar några timmar till med att publicera dom. Vi ska strax upp till A6 med Michelle så då tänkte jag att jag skulle kika lite grann där om det finns nått litet att fylla på med. Julklapparna är redan fulla så det blir nått litet extra bara, sen ska jag minsan köpa nått fint till barn julklappen nu när vinnaren är dragen så jag vet till vilket kön det är och vilken storlek om det skulle finnas ett litet plagg i.

Visst är jag lite elak som inte presenterar dom nu men så får det bli, tänk på att om just du är den lyckliga vinnaren så får du istället en liten extra klapp i din vinst.


Kommentarer
Från: annika - familjebloggen

Tjo! Ni var möjligtvis inte inne på Stadium idag va? Tyckte mig skymta barnen där nämligen - men var riktigt osäker :P Kram

2010-12-27, kl 00:58:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<