-

2010-12-18, kl 08:03:52 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Trött så trött, just nu vaggar jag fram som om jag vore hög gravid. Har nått så förbenat ont i min rygg. Både det som strålar ner i benet men även längre upp på högersidan, men det får va som det är. Jadie är redan vaken och inte har hon sovit inatt heller tydligen, Jonny har gått till jobbet och snart vaknar väl det andra lilla trollet med. Ingen vila här inte, Jonny borde vara hemma runt fyra men då kommer mormor och morfar eftersom dom inte kan fira mig i morgon. Men jag däckar väl i säng så fort dom åkt, ni får ursäkta mig men jag orkar inte sitta här just nu, gör aldeles för ont. Tänker istället vara en riktigt dålig mamma och lägga mig ner på soffan och titta på medans skrutt ungen underhåller sig själv.


Kommentarer
Från: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir fin <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-18, kl 10:28:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<