Då var det klart

2010-08-01, kl 23:19:55 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu är även det sista färdig packat och i morgon far vi mot halmstad, kommer inte ha tillgång till dator där men det är ju faktiskt semester och så även från bloggen (även om det känns lite jobbigt). Men jag kommer mobil blogga, även om det inte blir så mycket så lovar jag åtminstone ett inlägg om dagen (kommer säkert bli fler om jag känner mig själv rätt haha). Sen blir det ju massa massa bilder när vi kommer hem igen, kommer hem på söndag och jag hoppas ni inte saknar mig för mycket tills dess. Tror inte jag hinner slänga in något inlägg innan vi åker i morgon så jag säger hej då nu, medans jag är borta får ni ju inte glömma bort alla underbara tävlingar som ni hittar här.  Och så skulle jag självklart bli jätte glad om ni kunde hjälpa mig bli årets mamma bloggare, mer om det hittar ni här.

 Vad har ni gjort/ska göra under semestern?

Arabelle & Jadie önskar er en underbar vecka


Kommentarer
Från: Ewa

Ha det så bra i Halmstad :)

2010-08-02, kl 08:14:23
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<