Jadie jadie jadie

2010-04-27, kl 23:51:16 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Jadie 2010

Min älskade lilla flicka, jag tycker så synd om henne efter bara ett dygn med den superdyra ersättningen så är hon hundra gånger värre igen. Konstant skrik hela dagen, ont i magen, tror att hon är hungrig var femte minut och får ingen ro till att sova. Bvc säger att det är kolik hon har då så som tur är så går det ju snart över men iaf. Jag ger den nya ersättningen en dag till annars byter jag tillbaka till den förra som var för magbesvär då sov hon åtminsone bättre på nätterna och hon skrek inte konstant hela dagen. Fy fan för att ha så ont hela tiden...


Kommentarer
Från: Sandra-Sebastian&Kaspers mamma

men den dyra ersättningen ska man väl bara byta ut ett mål om dagen? inte alla?

2010-04-28, kl 00:12:21
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Anonym

hejsan.



vad är det för ersättning du ger?

om det är mjölk du ska undvika har du testat nutramigen(stavning) då?

det tar nån dag innan magen vänjer sig vid något nytt.

min dotter hade kolik när hon va bebis och även spydde upp all ersättning hon fick. det visade inte på testerna att hon va mjölk allergiker men fick dock inte äta vanlig ersättning utan vi gav henne nutramigen och allt förändrades hon skrek inte lika mycket och hon spydde inte. idag dricker hon vanlig mjölk osv



mvh sandra

2010-04-28, kl 12:17:37
Från: Sara 20år & tvåbarns mamma

Det är nutramigen vi ger henne nu och sen vi började med det har hon blivit ännu värre :/ vi har bara kört med det i två dygn men jag tycker ändå nte hon borde bli värre. Innan dess använde vi lemolac för magproblem och det hjälpte lite så vi går nog tillbaka till den eftersom vi ändå märkte lite förbättring då. Men tack iaf alla tips mottages tacksamt :)

2010-04-28, kl 13:12:45
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

stackars lilla tjejen, hoppas det blir bättre!

2010-04-28, kl 17:34:17
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<