Varit hos Barnmorskan

2009-11-03, kl 12:37:47 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Och allt verkade bra med lill*n, det var inte moderkakan heller så i morgon ska jag lämna kisseprov för det kan vara en vanlig uvi. Och om det inte är det så ska dom ta mer prover sen.
Skulle iaf ringa förlossningen om jag får jätte ont igen... hoppas jag slipper det.
Borde kanske städa lite nu Tony och Maria var här med alla barnen igår så det är kaksmulor över hela lägenheten idag :( aja behövde städa iaf så det är väl lika bra att få det gjort.
Saknar mina små älsklingar, Jonny har tagit med sig Arabelle in till stan för han skulle träffa sin mamma där, men jag tycker dom kan komma hem nu är så ensamt utan dom :'(
Men jag får väl se det positivt jonny lovade att köpa med sig kinamat hem till mig :D *smasken*


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<