Lägenheten

2009-11-17, kl 01:02:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Var jätte fin, jag hoppas verkligen vi får den. Pratade med områdeskontoret idag och sa att vi ville ha den men Eira hade gått hem för dagen så hon ringer i morgon och säger om vi får den eller inte. Hoppas hoppas hoppas, jag håller verkligen både tummar och tår nu. Efter att vi tittade på lägenheten så åt vi donken mat eftersom Michelle var så snäll och körde dit :) och sen blev det Greys för hela slanten här hemma eftersom jag fick säsong 5 idag, Andreas tittade hit en stund med han satt och taffsade på Jonny som vanligt. Nu ska jag nana så jag orkar med i morgon också då ska jag sova hos Michelle :) Inatt sover hon här för hon kunde inte heller hålla sig borta från min Greys box ;P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<