klagar lite som vanligt

2009-11-05, kl 17:19:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

men jag har så sjukt ont i magen och ut i ryggen :'(
Skulle ju ringa förlossningen om det började krampa igen men det har det inte gjort utan det bara hettar till lite emellanåt och gör ont satan, funderar på om jag ska ringa i alla fall eller om jag ska se om det går över av sig självt om ett tag.
Börjar blir riktigt jävla trött på det här nu, är ju bara i v23 ska jag behöva stå ut med det här i 17 veckor till???
Orkar fan inte det.
Aja slapp i alla fall laga mat idag för mamma kom hit och hon hade köpt med sig kebebtalrik :)
Men i morgon är jag själv hela dagen med arabelle och det känns som att det kommer gå åt helvete och på lördag ska vi ut till mormor för hon fyller år och på söndag ska vi hem till pappa och jonny jobbar hela helgen så jag måste flänga runt själv :( usch kommer jag orka det?
Nu har jag nog klagat klart för en liten stund men jag hinner nog med lite till innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<