Idag kommer mamma

2009-11-05, kl 10:11:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag kommer min mamma hit och lagar mat åt mig så jag kan va jätte lat hela dagen :)
Gud va skönt att inte behöva tänka på vad vi ska äta, det bara fixar sig självt.
Jonny ska till AMA sen men då är ju mamma här så jag slipper vara själv med Arabelle idag i alla fall, kan knappt böja mig ner och lyfta upp min lilla sötnos. Vill ha tillbaka mina provsvar NU! jag vill veta vad det är för fel så jag kan bli bra igen. Vet inte riktigt hur det ska gå på fredag för då jobbar jonny och jag är ensam, klart jag kan lyfta upp Arabelle men det gör så sjukt ont så jag nästan börjar gråta :(
Nej usch nu ska jag inte tänka på det mer, får ta det när det kommer. Knappra lite alvedon och se glad ut :/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<