Film kväll igår :)

2009-11-13, kl 14:36:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag och Älsklingen hann med tre hela filmer igår :) det är inte dåligt.
Först kollade vi på Monsters vs Aliens

Den va ganska bra, inte så bra som vi trodde den skulle va men helt klart värd att se. (ja jag är barnslig, men jag älskar tecknade och animerade filmer)

Efter det kollade vi på The proposal

Den var verkligen skit bra :) tyckte om hela filmen den var bra hela tiden, kanske inte en köp film som man ser många gånger men man måste se den en gång.

Efter det kollade vi på The hills run red

Har inte riktigt bestämt mig om vad jag tyckte om filmen än, asså den var bra det var den verkligen men jag vet inte om jag tyckte den var bra eller skit bra... hmm får nog tänka ett tag till på det, den va lite luddig på vissa ställen men helt klart värd att se.

Nu ska vi kolla på lite mer film :) har tre kvar som vi hyrde igår (ja vi e film nördar, men det är mysigt att bara burra ihop sig i soffan och mysa till en film) Dom filmerna vi har kvar är iaf Coraline,änglar och demoner & The unborn. Hoppas dom filmerna är bra med, vi brukar ju ha otur när vi hyr filmer oftast hyr vi bara massa skräckisar och dom kan ju va så satans dåliga, men The hills run red var ju bra så man vågar ju inte hoppas för mkt på the unborn, vi kan ju inte ha sån tur att vi lyckas hyra två bra skräckisar eller?

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<