Roligt med snö

2009-12-15, kl 21:29:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2009

Inte för att jag är jätte förtjust i snö men min lilla godis Arabelle tyckte det var himla roligt att titta på, hennes första snö nu och det var så intressant att hon bara tittade ut genom fönstret utan att äta. Och det är riktigt ovanligt för mitt lilla matvrak, för när hon äter ska det gå snabbt annars blir hon arg men idag bara satt hon där och tittade medans snön föll utanför köksfönstret.

Lill*n sparkar och lever som vanligt, tror nästan h*n har vänt sig med huvudet neråt nu för det har varit ett himla tryck neråt nu ett par dagar. Himla mysigt även om det känns som om jag borde bosätta mig på toaletten, inte lätt att va kissnödig hela dagarna när det trycker så.

Ska mysa lite med Arabelle nu innan hon lägger sig, hon är jätte trött men har itne riktigt fattat det själv än så nu måste jag underhålla henne medans Jonny gaddar Robin annars blir hon sur min lilla sötnos.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<