orkade inte uppdatera igår

2009-12-09, kl 10:42:01 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

var så jäkla trött när jag var klar på vårdcenralen. Men glukosbelastningen gick bra och jag har jätte fina socker värden precis som vanligt (ibland undrar jag varför jag ens gör glukosbelastning). Inne hos barnmorskan fick jag mitt blodgrupperingspapper som ska med till förlossningen och så fick jag numret till dom i sofiahuset så vi kan skriva på att Jonny är pappan, känns lite surt att behöva ta sig in dit nu igen speciellt eftersom jag tycker bussar är så jobbiga. Men men man blir klar rätt snabbt så man slipper ju sitta där innne länge i alla fall. Fick även moderskapsintyget som ska in till f-kassan och det är ju lika bra att skicka på en gång för dom är ju inte direkt kända för att va snabba där inne. Vi mätte magen och lyssnade på hjärljuden, allt såg bra ut där med. Fick även en tid till tillväxtultraljud inte för hon tror bebis är liten utan för att den kan va det eftersom jag inte slutat röka och så är det lite svårt att veta om magmåtten verkligen stämmer när man är tjock som jag ;P Sen bar det av till sjukgymnasten där jag fick göra lite nya övningar och fick remissen till ryhov så nu ska jag dit den femtonde. Ska göra mina övningar tre gånger om dagen och sova på soffan, haha Jonny är väl kanske inte överlycklig nu men jag rör mig inte lika mycket i soffan och då knakar det inte lika mycket när jag går dom första timmarna på morgonen. Så ska jag tillbaka om en vecka igen och hoppas på att det inte blivit värre igen. Nu ska jag plocka undan lite från vardagsrums bordet för det är papper över hela det, vi bråkade lite med Telia igår men det gick inte så bra så idag kommer mamma hit och bråkar lite med dom med :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<