Badat

2009-12-05, kl 22:23:44 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Har precis kommit upp ur ett jätte varmt och skönt bad, älskar när det är så man nästan bränner sig det ska svida lite först. Foglossningarna gick nästan över i badet men så fort jag kom upp igen kände jag av dom på direkten. Usch vad jobbigt det ska va. Men på tisdag ska jag till sjukgymnasten igen får se vad hon säger då. Men jag märker iaf att kryckorna hjälper sjukt mycket, även om det fortfarande gör jätte ont så är det inget emot om jag går utan kryckor en stund. Ska va lite social mot Jonny och Andreas nu, får väl se om dom har något intressant att säga.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<