tredje världskriget

2012-05-01, kl 12:42:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Trollungarna 2012

Det ser ut som det varit det här hemma i alla fall, tre små huliganer springer runt och vänder till och den fjärde han tittar på. Novalie och Michelle spenderade nämligen natten här och det har varit fullt ös här sen dom slog upp sina blå, fast det bara är lunch än så länge så har dom hunnit med att ge mig en hjärtattack.

Släppte ut dom till sandlådan på framsidan och dom lekte länge och duktigt där utan att springa iväg, sen vände man bort huvudet i fem sekunder och alla tre var borta. Novalie och Bella hittade jag i sandlådan mellan denna gården och den under och Jadie hade tagit sig hela vägen ner till gården under vår, det blev ordentliga vansinnesutbrot när jag sa att vi inte skulle vara i sandlådan längre. Kan man inte lyssna får man leka på baksidan istället, baksidan med staket som dom inte får upp grinden på!

Nu blir det lite mat i magen sen har jag lovat dom att gå ut och gunga och ta med lite fruksallad, förhoppningsvis är humöret på topp efter det igen annars skickr jag nog med barnen hem med Michelle.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<