Jag förstår mig inte på läkare ibland, ibu...

2012-05-10, kl 11:22:21 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jag förstår mig inte på läkare ibland, ibumetin, diklofenak och två doser morfin senare lipar jag av smärta och kan inte djupandas för det gör för ont "men även om det gör lite ont måste du blåsa ordentligt i den här och gärna gå upp och röra på dig" ja för jag ligger ju säkert och lipar och inte kan andas ordentligt för det gör "lite" ont! tredje dosen morfin var i alla fall guld värd nu känner jag...


Kommentarer
Från: Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig!

Ibumetin eller alvedon och diklifenak hjälper bara lite på min migrän. Fasar för op.

2012-05-10, kl 15:44:44
URL: http://phantazia.blogg.se/
Från: Jane

Åh hoppas det går över fort så att du mår bättre och kan komma hem till dina små!

2012-05-10, kl 15:45:55

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<