Hon är bestämd den lilla damen

2012-05-12, kl 21:37:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2012

Jag: Ska du sova med flätor nu när du badat?
Bella: Aaa många flätor
Jag: Okej två då
Bella: Nej det räcker inte
Jag: Hur många ska du ha då?
Bella: Fem! (och visar med handen)
Jag: Men blir inte det för många då? Det räcker väl med två?
Bella: Nej fem säger jag!

Ja vad ska man säga, lika bestämd som mamma sin så nu ligger hon och sussar gott med sina fem flätor. Jadie nöjde sig som tur var med en så jag slapp fläta hela natten, mina små skruttungar.


Kommentarer
Från: ♥ Sojkas framtid ♥

Jasså, hoppas operationen gick bra. Har missat hur det gick!!



Ha ha ha så söt! Tänk att hon fick sina 5 flätor ändå. Men vem vågar säga emot en sån bestämd dam! :)



KRAM

2012-05-12, kl 22:04:31
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<