Hårförlägning

2012-05-26, kl 17:24:00 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Bröllop
På bröllopet har jag bestämt mig för att ha långt hår, eftersom chansen inte är så stor att mitt hår mirakulöst växer en si sådär 20 centimeter på någon månad bara så blir det en hårförlägning. Jag har kikat runt lite på bilder, läst recensioner och kommit fram till att jag tänker använda mig av Rapunzel of swedens hår.

Jag har bara hört positivt
om Rapunzel för när det väl varit något strul har de åtgärdat det snabbt som attan och utan problem, med ett leende precis som det ska var helt enkelt.
Metoden jag tänker använda mig av är Nail hair extensions och då sätter man i håret med hjälp av en värme tång, jag pratade med Linda som både ska sätta i håret och fixa det innan bröllopet innan jag bestämde mig för att just denna metoden blir bäst. Även hon kunde varmt rekomendera Rapunzel och när man hört så mycket bra är det ju lika bra att ta det säkra före det osäkra tycker jag.

Har ni någon erfarenhet av det själva?
Både av Rapunzel och hårförlägning.



Kommentarer
Från: Hanna - Mamma till Oliwer och sambo med pappan Dennis ♥

Jag använder bara rapunzels hår på mina kunder när jag gör förlängning. Jag brukar bara klippa av "nailsen" lite för det blir så långa färsten annars. Jag har själv haft det två gånger och tycker att det är bra :)

2012-05-26, kl 19:12:14
Från: Emma

Där ska finnas löshår som man bara sätter i med klämmer, som man tar av på natten när man ska sova..

Ska kolla upp vad de heter..

2012-05-26, kl 21:08:01
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com
Från: Anonym

Det var Rapunzel fast med klämmer då.. Håller ju mycket längre..



http://lifestyleblogs.se/malin/2012/04/11/videoblogg-4/



2012-05-26, kl 21:13:45
Från: Millah - mamma till Amilia ❤

Blir och beställa därifrån när man har lite mer pengar över =) Har hört så bra om deras hår,

2012-05-27, kl 22:27:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Mamma Miaa

Kan bara säga att deras hår är bäst. Tjockast och finast slingor :)

2012-05-28, kl 20:29:47
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Från: Sofia

Jag har deras clips och det funkar jätte bra. Eftersom jag har ganska långt och tjockt hår så använder jag inte alla för då ser det för "fejkat ut" Men ungefär hälften av dom bara för att få lite extra längd i håret :)



Lycka till :)

2012-05-29, kl 13:55:06
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<