För jag har tagit studen... ehm...

2012-06-08, kl 14:09:43 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Plugghäst
Jo studenten har jag ju visserligen tagit men det är ett par år sedan, vad har jag gjort idag då? Jag har gått ut skolan, klarat min utbildning. Ja det går väl kalla det ganska mycket, hade egentligen lust att gå ut och fira ikväll. Kanske inte så mycket utbildningen i sig men att jag faktiskt klarade det trots allt annat som varit runt omkring.

Nu blir det inte så mycket firande ändå, Jonny börjar nio i morgon och jag har ingen lust att vara aptrött eller ha huvudvärk halva dagen för att jag var uppe sent och festade. Lite tråkigt att inte få fira ordentligt men så är det, äntligen är skolan slut för den här gången och efter sommaren är det bara på ett igen för att läsa upp dom sista ämnena till slutbetyg men jag kan stolt kalla mig själv för utbildad uska nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<