Tack

2012-07-13, kl 15:31:42 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara
Jag fick en present från min ena chef, blev både glad och snopen kan jag tala om. I ett stort kuvert låg en lapp där det stod "Tack Sara för en mycket god arbetsinsats i sommar" och ett mindre kuvert från sf bio, wohoo tänkte jag nu kan vi kanske unna oss en biokväll jag och Jonny ända tills jag kollade innuti och det var ett tomt kuvert haha.
 
Ja det är ju tanken som räknas och det känns bra att hon ville ge mig en biokväll i all fall även om det inte blir så mycket med det nu haha.

Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Vadå? Var det nån på jobbet som snott innehållet??

2012-07-13, kl 16:13:23
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Från: sandra s

fij jag med förra sommaren fadt med en biljett i då :) hehe

2012-07-13, kl 16:13:39
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<