Det var inte riktigt planerat det här

2012-07-06, kl 05:12:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Vaknade klockan tre och kunde verkligen inte somna om, ingen bra tid att vakna på känner jag. Visst hinner man med mycket innan jobbet men jag hade nog hellre tagit någon timme till i sängen, istället har jag packat jobbväskan ställt fram frukost och tänkte hoppa in i duschen nu. Jag blir inte förvånad om jag blir supertrött när det bara är några minuter kvar tills bussen går, inte alls faktiskt. Fördelen är väl att jag ska sova på dagen senare eftersom det är jobb även inatt, det löser sig nog det här. I värsta fall får jag byta ut mitt morgon te till kaffe istället så jag är pigg under dagens första pass.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<