Barnvakt

2012-07-04, kl 14:35:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Det var en riktigt kaotisk natt på sjukhuset så jag är fortfarande helt slut i kroppen, i morgon är det dagtur i hemtjänsten som gäller så inte kan jag sova hela dagen fast jag hade velat det. Istället sitter jag här och är barnvakt till en liten Novalie, just nu äter vi mellanmål framför barnprogrammen och som tur är tar dom lite av den lilla "varför-damens" uppmärksamhet. På tio minuter hinner man nog besvara sjuttioelva frågor och jag kan säga att jag läntar inte till barnens varför period.

Kommentarer
Från: Michelles mamma

Hahaha. Har inte Arabelle hunnit dit än?:=) Det kommer säkert vilken dag som helst!!!

Svar: Haha ja jag befarar det med, men än så länge verkar det lungt :P
Sara

2012-07-04, kl 15:33:28

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<