Åh Jisses

2012-07-31, kl 21:10:36 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara
Jag blir bara sämre och sämre så imorgon får jag stanna hemma, jag kände att när kraften i armarna var så svag idag att jag inte kunde skura ordenligt var ett tecken. Kom hem från jobbet sov på soffan i fyra timmar trotts bättre sömn under natten än vanligt och vill inget annat än att lägga mig igen, det är som det är men förhoppningsvis går det över. 
 
Hade verkligen sett fram emot Borås djurpark på torsdag med barnen men mår jag såhär får jag acceptera att det inte går, vill heller inte missa 24 timmar jobb i helgen. Lönen minskar ganska kraftigit om dom försvinner, nu får det bli lite te och sen tror jag det blir tidig sänggång idag igen.
 

Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Usch, krya på dig!

2012-08-01, kl 08:47:36
URL: http://beabus87.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<