Varning för inlägg med to much info

2012-02-14, kl 19:18:13 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Till min stora fasa fick jag ett gallstensanfall idag, själv hemma med alla barnen. Det är ju det jag varit rädd för hela tiden, men snabbt som attan tog jag den där jäkla suppen som skulle vara så bra. Ni vet att folk brukar säga att sprutar man upp senap i röven på en katt så springer den tills den dör? Jo jag tror jag vet hur den där katten kände sig, och ja nog fan sprang jag runt tills jag trodde jag dog. Så fort suppen började smälta sved och brände det som fan i min stackars lilla rumpa och efter en stund sprutade allt ut i toalettstolen (tacka gudarna för det).

Så nej tack inga fler suppar för mig, gallstenen ska ut och så är det bara. Som tur var så var anfallet så "litet" att det hjälpte med två vanliga tabletter och 30 min soffläge sen var det så lindrigt att jag kunde gå iaf, vet inte vad jag hade gjort om det hade varit ett stort anfall. Jag blir ju liggandes flera timmar då, i morgon blir det i alla fall att ringa läkaren igen och säga att nu fan skickar han min remiss.

Och ja jag varnade er faktiskt i rubriken...


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Usch! Hemska tanke att ligga helt hjälplös när man har massa barn som yr omkring runt en! Tur att det var ett sk "litet" anfall bara!

2012-02-15, kl 06:04:31
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<