Nu har jag inte lite dåligt samvete...

2012-02-19, kl 13:28:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Varje år åker vi med barnen till JP för att ta kort inför deras födelsedag och detta måste ske minst en vecka innan annars kommer de inte med i tidningen, gissa vem som fyller år på tisdag och gissa vem som är världens sämsta mamma och inte har åkt in för att ta kort...

Känner mig så jävla dum, studierna äter upp mig just nu men hur kan man glömma något så viktigt?!? Vi har inte ens varit där för att ta kort på hela familjen sen Harley föddes, det är ju iofs ingen tidsgräns på det men vi var tidiga med flickorna så vi borde varit det nu med. Men just Jadies bild gör mig så ledsen, nu får hon inget tidningsurklipp på sin bild. Däremot kommer vi gå till en fotograf så vi får en bild att ha hemma i alla fall och så resten av släkten kan få om de med vill ha men ja mitt samveta just nu, jisses alltså...


Kommentarer
Från: Selena

Jag glömde min dotters 1års kort.... Men jag åkte in till jp och skrev att hon fyllde ett datum en vecka senare...

Nackdelen är ju att hon inte firas på sin dag i jp... Men däremot så får man ett tidningurklipp som man kan berätta en rolig historia om.

Kram Selena

2012-02-19, kl 14:35:43
URL: http://kilallen.blogspot.com
Från: Aspiga Celine

Vi har aldrig gjort något sådant...

2012-02-19, kl 16:17:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<