Ja man har ju sina små knep

2012-02-15, kl 15:40:26 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Dags att frosta av frysen (är ungefär ett år för sent ute med det) och jag insåg ganska snabbt att det här kommer ta en hel vecka om jag inte hjälper till lite, så jag letade fram en förlängningssladd och min gamla hårfön och så körde jag igång med hårfönen i ena handen och en kniv i den andra.

Fort gick det och mör är jag i armarna, note to self frosta av frysen i tid nästa gång!


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Smart ;) ska nog testa det själv nästa gång det är dags att frosta av frysen!

2012-02-15, kl 19:47:22
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<