IG

2012-02-22, kl 00:00:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Det är väl ungär vad det kommer stå på mitt prov i morgon, bröt ihop totalt innan idag när dator jäveln dog med ett arbete på som precis blivit klart och som tagit mig flera dagar att skriva. Inte nog med det fanns allt material att plugga på på samma dator, lyckligtvis fick jag igång datorn länge nog för att maila över mina uppgifter till den andra datorn innan den tog sina sista andetag.

När sedan den stationära datorn kollapsade nu på kvällen med var jag sekunder ifrån att bryta ihop ännu en gång, men efter x antal återupplivningsförsök fick jag igång en jäkligt seg men ändå levande dator. Det känns som jag har puré innanför skallbenet och inte en hjärna så frågan är hur mycket det tjänar till att plugga just nu, jag har lipat och åter lipat idag och känner att jag aldrig mer vill höra ordet skola ens men jag SKA bli klar nu.

Usch jag syter för morgondagen och vill helst gå och gräva ner mig men det är väl bara att ta ett sista race med böckerna...


Kommentarer
Från: VI 3 MOT VÄRLDEN

Skönt att höra att det finns fler som ser saken på samma sätt som mig! ;) Herregud, det är klart livet med barn inte kan vara en dans på rosor! Det tror jag ingen tycker. En del som kommenterar äär så himla pretto..

2012-02-22, kl 00:19:30
URL: http://www.vi3motvarlden.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<