Löpsedeln

2011-09-09, kl 13:46:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

När jag mailade jp om Jadies historia trodde jag att vi kanske som max skulle få en liten sido artikel på några få ord men det blev verkligen mycket större än vad jag vågade hoppas på, inte nog med första sidan och nästan en hel sida i tidningen. Det var med på löpsedeln med!

Känns skit bra att folk får veta hur det går till, jag är grymt besviken på svaret vi fick och tycker det var mycket undanflykter men jag är nöjd med att folk får veta hur vården låter små barn lida och jag hoppas att andra som har det likdant som oss fortsätter kämpa. Kanske blir det lite bättre i vården med så fler slipper ha det så här, jag hoppas iaf att det blir det.


Kommentarer
Från: Beatrice

Hej !

Bra inlägg, jag har försökt länka dig i min blogg så flera ser hur vården ser ut



//kram

Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 mån mellan barnen och tillbaka på jobbet

Jag tror att det är bra att man lyfter upp det som inte funkar och kastar ljus över det, så man kan försöka hindra att det händer igen.



Personliga berättelser vittnar bäst.

2011-09-10, kl 10:51:26
URL: http://skrotmamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<