Jag kanske skulle hyra ett rum på ryhov på heltid

2011-09-30, kl 13:56:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Igår var Harey där på sitt ultraljud, snart ska Jadie dit och jag har ingen aning om varför eftersom det inte går att få tag på människan som vet vad hennes biopsi visade. Hon är alltid på tjänstärende eller gått för dagen så jag antar att vi får se det som en överaskning, tycker man kunde skrivit med det istället för att bara skicka hem en tid utan någon som helst information.

"Läkarbesök" framöver:
3/10 Harley till bvc & Jadie till Ryhov
6/10 Provtagning på Bella
13/10 Bella till barnmottagningen
17/10 Bella till tandläkaren

Idag ska vi även ta ett nytt kisseprov på Harley då det förra visade lite bakterier i men vi vet inte om det blivit förorenat eller om han faktiskt har åkt på någon infektion eller nått, om ca en månad ska ett nytt ul på hjärtat göras och däremellan blir det besök varje vecka på bvc för att kolla vikten. Jag kanske skulle hyra ett rum på ryhov på heltid där finns ju all utbildad personal jag behöver så slipper vi flänga runt så.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<