Undrar hur det här ska gå

2011-10-21, kl 07:52:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Idag har vi inget vatten mellan klockan 8-11, undrar hur det ska gå med tre barn. Skitiga små händer och munnar ska tvättas, tänder ska borstas, välling och ersättning ska göras, ja you get the point. Nästa vecka kommer dom och spolar rören igen och då kommer vi inte kunna använda varken köket eller något av badrummen medans dom är här, tydligen var vi inte dom enda med problem för det ska spolas på nästan hela öxnehaga om jag förstått det rätt.

Vi har ingen aning om vilken tid dom kommer, bara dag. Samma sak där hur ska det gå? Vi ska rensa ut massa saker från skåp osv. och lägga tidningar eller liknande över toaletten, golvbrunnen och diskhon för att det inte ska skvätta upp. Förra veckan fick vi rensa ut hela klädkammaren för att dom skulle åt en lucka i golvet där inne och nu det här då.

Börjar bli evigt trött på detta även om jag är glad att vätterhem äntligen verkar ta ta gi något för det är dom ju verkligen inte världsmästare på (nej dom står inte på min plus lista direkt), men allvarligt talat så är det redan totalkaos här hemma utan att man ska behöva lägga till att rensa skåp, klädkammare vara utan toalett, vatten och köket. Tre små barn gör att man är ganska beroende av allt detta, att jag blöder som en jävla gris gör inte saken bättre. Jag behöver min toalett för att inte mensa ner hela golvet!

Jisses hoppas det är över snabbt iaf!


Kommentarer
Från: Helena

Tack snälla för dina fina ord.



Äntligen fredag säger jag bara, haha

2011-10-21, kl 08:28:43
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Från: Martina

Oj, jag känner att jag kanske inte ska klaga så mycket över min panikflytt av möbler i måndags (vi hade ju glömt att kabelkillarna skulle åt "överallt" på tisdagen och sedan det eviga plocket efteråt för att återställa.

Det känns som om ert läge är aningens värre faktiskt!

Och så detta med att bara meddela dag och inte tid när man förväntas komma in i lägenheten. Det finns ju faktiskt de som är hemma som kan vilja veta vilken tid så man inte sover/duschar/äter eller liknande när de helt plötsligt vill komma in.

2011-10-21, kl 09:41:11
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: FruOlsson ♥ MammaTillTre

Usch va jobbigt att va utan vatten!! :/



Ja, vem vill inte vinna en sån? ;) Lycka till!

Kram

2011-10-21, kl 10:54:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<