Tack faster Anna

2011-10-13, kl 09:40:53 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Barnens faster var så söt och kom upp idag på morgonen för att hjälpa mig här hemma, kändes inte helt rätt att tvinga upp Bella och ta med henne till dagis när hon ändå inte får gå dit. Så medans jag gjorde iordning Jadie och gick upp med henne till dagis stannade Anna här för att hålla koll på Bella och Harley, nu sover ju båda två men jag hade aldrig lämnat mina sovande barn själv ändå.

Nu är det dags att väcka Bella så vi kan ge oss iväg ner till barnmottagningen, sen är faster Anna så snäll och hämtar Jadie på dagis medans vi andra är iväg för jag tror inte vi hinner upp igen. Skönt för Bella och Harley att få lite ensam tid med mamma en stund och jag tror det var hemskt skönt för Jadie att slippa den vanliga morgonstressen, livet känns lite extra underbart när man slipper stressa.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Det var snällt av henne :)

2011-10-13, kl 10:01:44
URL: http://beabofink.blogg.se/
Från: i min lilla lilla värld

en dag utan stress är ingen dag hahaha

2011-10-13, kl 10:45:23
URL: http://saratilling.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<