Sova middag en stund kanske?

2011-10-12, kl 16:08:18 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Idag var vi en sväng på öppna förskolan med alla barnen, flickorna var lite blyga i början eftersom det var ett bra tag sen vi var där men efter en stund vågade dom leka som vanligt. När det var dags att åka hem bestämde vi oss för att lyxa till det med lite kinamat, som alltid när det är något extra gott så äter man aldeles för mycket. Känner mig som en liten knubbsäl här hemma just nu men Bella bus och Harley tycker inte alls det verkar som en bra idé med en middagslur, kanske ska jag smyga mig in hos Jadie och lägga mig en stund istället. För Bella är väl stor nog att vara barnvakt åt sin bror...
 


Kommentarer
Från: i min lilla lilla värld

Va kul med öppna. Vill oxå

2011-10-12, kl 18:58:01
URL: http://saratilling.se
Från: Jonna

ome du kunde ringt.. vi sket i öf idag eftersom inte emelie, becca eller malin skulle dit o ja hade lite ont om tid.. :) Men kommer ni nästa onsdag? Filippa skulle tycka de va skoj.. o ja me självklart..

2011-10-12, kl 22:32:44
URL: http://stressadmanniska.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<