Idag har jag att göra

2011-10-24, kl 08:20:00 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Allt

Förhoppningsvis är jag påväg med flickorna till dagis nu (tidsinställt inlägg) och klockan tio idag har jag en tid på vårdcentralen, kvart över tolv ska jag hämta barnen igen och klockan två har Harley och Bella läkarkontroll på bvc. Någon gång under dagen ska jag hem till mamma och låna hennes skrivare till lite papper som måste in till jobbet, sen måste jag även upp till elgiganten då min mobil inte alls vill som jag vill.

Bra med fri surf när internet ändå inte fungerar, för ungefär 1½-2 månader sen la internet av och mms fungerar inte heller. Var på elgiganten en timme igår och försökte få rätsida på det men det gick inte, alla inställningar på telefonen är rätt. Telefonen är det inte heller fel på då internet inte fungerade när vi testade mitt simkort i Jonnys mobil heller, den söta tjejen på elgiganten pratade med tele2 support hur länge som helst för att lösa det men icke då.

Tillslut gav vi upp då hon till och med gav mig ett nytt simkort och det inte fungerade då heller, det måste ju vara tele2 som stängt av det på något sätt. Men hon skulle jobba idag och på vardagarna fanns det "experter" på sånna här problem på tele2 så jag kunde välja på att ringa själv eller komma upp idag med så skulle vi försöka få det rätt igen. Jag väljer att låta experterna sköta det där då jag och teknik inte riktigt går hand i hand.


Kommentarer
Från: Madeliene

Åh vad fin blogg! :)

Allt bra med dig?

2011-10-24, kl 08:30:41
URL: http://engalenbrunett.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin- 3 tävlingar igång!

Hoppas det ordnar sig :)

2011-10-24, kl 10:32:22
URL: http://beabofink.blogg.se/
Från: Sara

Ha en fin start på veckan :)

2011-10-24, kl 11:49:57
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Från: Nilma

Fullt upp då! Hoppas det löser sig med din mobil :)

2011-10-24, kl 11:56:27
URL: http://www.nilma.se
Från: Martina

Fy så irriterande när teknik inte fungerar som det ska utan synbar anledning. Hoppas ni får ordning på det!

2011-10-24, kl 13:36:07
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: Tele2

Hej Sara,



Vi hoppas att problemet redan löst sig eller att du redan haft kontakt med oss på Tele2. Annars får du gärna mejla mig ditt mobilnummer så ska vi kontrollera hur det ser ut på abonnemanget.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-25, kl 15:11:22

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<