Fy va hemskt det såg ut

2011-10-06, kl 13:10:01 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Harley 2011

Nålen var ju helt gigantisk jämnfört med Harley och in skulle den en jäkla bit med, hua va läskigt! När lilla grodan började skrika och gråta för provet kom tårarna krypandes på mig med, min stackars lilla groda. Men nu är provet gjort iaf, och grodan sover så lungt och gott just nu.

Jag tar blogg ledigt idag har jag bestämt, orkar inte blogga just idag. Kanske gör det senare idag annars checkar jag in imorgon igen, over and out.


Kommentarer
Från: Anonym

Vet hur det känns, min son fick också gå igenom det där när han var bebis, han var dock 5 månader. Han hade urinvägsinfektion, så vi fick ligga på sjukhuset en vecka med antibiotika. Han hade som tur var inge fel på njurarna eller andra fel, utan han bara fick det endå.

2011-10-06, kl 17:57:14
Från: i min lilla lilla värld

Åh, stackars

2011-10-06, kl 22:26:06
URL: http://saratilling.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<