Det gick faktiskt jätte bra idag

2011-10-10, kl 11:07:56 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Barnen kom fram hela och rena till dagis i tid och jag och Harley kunde vandra vidare till bvc, även dit kom vi i tid. Fantastiskt tycker jag haha, skönt att veta att det går så bra så nu slipper jag vara nervös nästa gång. Harley blev förresten godkänd även denna gången och nu slipper vi extra viktkontroller, det verkar som att Harley kanske kan bli en liten tjockis han med. Harley väger nu 2855g, känns så skönt att slippa oroa sig över vikten nu iaf.


Kommentarer
Från: hårdrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen

jaha se där ja! :D oj, gick vattnet med dom två senaste? :) det var annorlunda, läst att de inte är det vanligaste att vattnet går men man skall aldrig säga aldrig ;):)



Jaa självklart skall jag läsa dina förlossningsberättelser ! :) Tar det ikväll när det är lugn och ro här hemma :)



kram !

2011-10-10, kl 13:16:32
URL: http://madeleineeidland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<