Utemöbler

2011-05-16, kl 19:49:11 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Vi har varit och tittat på nya utemöbler idag men vi kunde inte alls komma överens om vad vi skulle ha, jag hade tänkt mig att jag hädanefter ska leva lyxliv och bli hollywoodfru så jag vill ha lite mer lounge stil på det hela. En soffa med mjuka dynor som man bara kan pösa ner sig i, Jonny däremot vill ha ett bord och fyra stolar. På onsdag ska vi spana in några fler möbelbutiker och se om vi kan samsas annars får vi väl köpa möbler till varsin sida av huset haha.

Det här skulle ju kunna vara ett mellanting då.


Kommentarer
Från: jennie

sånna utemöbler är grymt snygga och super skäna med om det tjocka mjuka dynor som man sjunker ner i :D

2011-05-17, kl 12:50:38
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<