Pyret

2011-05-26, kl 13:05:58 | Kommentarer: 8 | Direktlänk | Gravid med Harley

Jonny höll på att få en hjärtattack när barnmorskan på ultraljudet kikade en liten stund på skärmen och sedan säger: jag ska bara titta hur många det är. Nu var det ju bara ett litet pyre men Jonny trodde han skulle få en hjärtattack innan det kom fram.

Allt såg bra ut med pyret men vi ska tillbaka om en vecka igen för att se om pyret är lite mer samarbetsvillig och vill visa ansiktet för oss, sen var det något på hjärtat som inte gick att se helt klart. Hon tyckte hon såg det på bilden men ville vara helt säker, vet inte om det var likdant med Bella eller om det var Jadie men det är inget som oroar oss iaf.

Förhoppningsvis får vi lite bättre bilder nästa gång med eftersom pyret inte alls ville titta mot oss denna gången, blev flyttad en vecka med så istället för den 21 Oktober är nya datumet den 15:e oktober och det gör mig inget alls. För min del hade jag gärna blivit flyttad till september haha.

Vecka 19+5


Kommentarer
Från: Michaela

Vilken mysig mage du börjar få =)) Skönt att du fick ett så bra datum ;) Jag kan alla dagar typ =) Idag ska vi på nytt TUL o se om vår älskling har växt =) <3

2011-05-26, kl 13:29:07
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Hm. Kanske får ni en tredje tös? ;)

2011-05-26, kl 13:48:50
URL: http://beabus87.blogg.se/
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Hade likadant med min första (nästan) men behövde inte komma tillbaka. "Svårbedömt fosterläge" och det tog nästan en timme. Fick upp och hoppa, trycka på magen osv osv, var helt tokigt ;-) Sonen ville inte heller visa ansiktet, men gärna snoppen :-p

2011-05-26, kl 22:15:52
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Från: Anna

Då får vi barn samma datum :) Undrar hur det går med din "hälsoresa" - arbetar ni fortfarande med Jnytt trots att du är gravid?

2011-05-27, kl 10:05:53
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Anna: Åh va roligt :) Angående hälsoresan så är jag inte med där längre då jnytt inte tyckte det var en bra idé och jag förstår att det känns dumt att skriva i tidningen att Sara har gått ner så och så mycket nu när jag är gravid för då blir det väl ett himla liv om det. Men jag kör på själv så gott jag kan även om det blivit lite hackigt nu med allt illamående. Får helt enkelt ta tag i det "på riktigt" igen när pyret tittat ut :)

2011-05-27, kl 13:24:32
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Ojoj, nu händer det grejjer här Sara ;) BEBISMAGE! :) Åhh... ja längtar efter min ;) Ska på ul på måndag för att se om det är en eller två (var ju två prickar sist, men endast en med hjärtaktivitet)... så vi får se :D

På måndag är det tänkt att jag ska "gå ut" med graviditeten också, då det börjar ticka på nu. Är i vecka 12 om jag räknat rätt :D



Å nu, jag läste om UL:et, jag hade så med både rasmus o jonathan. Det med att dom inte såg allt vad gäller hjärtat. Det berodde på min övervikt sa dom, så dom kunde inte se riktigt, de va nåt sånt. Men ja... de va ju inga fel ändå ;)



Kramar

2011-05-28, kl 00:04:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Veronica - mamma till Theo och Tim

Så spännande =)

Vad tror ni de blir...

2011-05-28, kl 08:09:50
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Från: Baka Baka Liten Kaka

Så spännande:) Är grymt imponerad över att du orkar på det så tätt. IGEN!!!

2011-05-28, kl 21:43:06
URL: http://vantabarn.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<