Oh jisses vilken natt

2011-05-30, kl 08:07:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jag tror inte ens jag ska gå och sova nu, jag går och dör istället. Helt jäkla slut i hela kroppen nu och ändå så uppstressad så man kunde tro att jag gick på speed eller nått, funderar på att plocka upp alla duplobitar som kidsen så fint slängt ut på hela golvet men jag vet ärligt talat inte om jag kommer upp ur datastolen. Får nog rulla in hela stolen i sovrummet och hasa mig över till sängen, natti natti allihop.


Kommentarer
Från: Sarah

Haha egentligen har jag ju inget bättre för mig så ;)

2011-05-30, kl 18:14:57
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<