Här var det dött idag

2011-05-12, kl 19:41:25 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Men det har varit fullfart idag så jag har inte riktigt hunnit med, först inskolnings samtal för Bella sen träffade jag söta Sandra och satt och pratade med henne en stund. I nästa sekund var det dags att hämta kidsen från dagis igen och sen tog vi en liten middagslur hela familjen, varit och köpt sandaler och solhattar och hunnit med lite ute lek med. Skönt att dagen gått fort men otroligt tråkigt att vi inte hunnit med något på vår dag...

kvällsmys


Kommentarer
Från: anna k

Hej! Gilla din blogg du ha så goa ungar :-) tänkte fråga ha din sambo nån ätstörning för min man börjar magra på jätte mycket och vad kan man som fru göra? Ha en bra dag!

2011-05-14, kl 14:12:20
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Hej anna, nej han har ingen ätstörning. Alla i hans familj är tunna som små streck. Angående att din man börjat magra av så tror jag det bästa är att prata om det till en början, tala om att du är orolig och fråga om han mår bra.

2011-05-14, kl 19:46:08
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<